כתיבת תכנים בקליק עם בינה מלכותית - LazySEO

השקעה בנכס דיגיטלי מניב

שירות כתיבת תכנים לקידום אתרים, קופירייטינג, תוכן AI איכותי בקליק
Lazy SEO עוזרת להביא יותר גולשים לאתר שלך.
חיסכון של עד 90% מהעלות והזמן של קידום אתרים. באמצעות הכוח של בינה מלאכותית (AI).

✔️ יוצרים תוכן איכותי ומקורי לאתר תוך דקות
✔️ מזמינים קישורים שיקפיצו את הדירוג בגוגל
✔️ נותנים ל- AI לעשות את העבודה הקשה
 

לקוחות LazySEO:

מאמר AI לדוגמא:

מהי כתיבת מאמרים בקידום אתרים?

כתיבת מאמר SEO הוא תהליך יצירת תוכן המותאם לאופטימיזציה למנועי חיפוש. מאמרים מסוג זה מפורטים יותר מפוסט רגיל בבלוג מכיוון שהם כוללים בתוכם מילות מפתח וביטויים ספציפיים הרלוונטיים לקהל היעד הרצוי.

סוג זה של כתיבה עוזר למנועי החיפוש למצוא את התוכן שלכם, מה שמטבע הדברים מועיל לכם לדרוג גבוה יותר ב-SERPs.

כתיבת מאמרים בקידום אתרים הינו סוג של שיווק תוכן המתמקד בכתיבת מאמרים המותאמים לדירוג במנועי החיפוש.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית כתחליף לקופירייטרים אנושיים.
מטרת השימוש בתכני AI הם סיוע בלבד לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר בתחום קידום האתרים.

חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים.
בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

(מאמר זה לדוגמא שוכתב ממערכת AI לכתיבת מאמרי SEO)

מדוע כדאי לכם לבצע מיקור חוץ של יצירת התוכן שלכם?

כתיבת מאמר SEO אינה מבוססת רק על התוכן עצמו. הכתיבה של התוכן נכתבת בשפה שמנועי החיפוש יוכלו להבין.
ככל שהתוכן שלכם ידורג יותר בגוגל, כך תקבלו יותר תנועה לאתר שלכם ותקבלו יותר לידים ורווחים מהתנועה הזו.

מיקור חוץ של כתיבת מאמרי ה-SEO שלכם לסוכנות מקצועית תעניק לכם יתרון תחרותי על פני עסקים אחרים בענף שלכם.

הנה כמה סיבות לכך:

⭐ אתם לא צריכים לבזבז זמן וכסף על העסקת קופירייטרים יקרים.

⭐ אתם יכולים להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב – לנהל את העסק שלכם.

⭐ האתר שלכם יהיה מעודכן בטרנדים האחרונים בנישה שלכם.

⭐ אתם יכול להתעדכן בכל השינויים של Google ולעקוף את השינויים הרבים של האלגוריתמים.

ישנן סיבות רבות מדוע עליכם להשתמש במיקור חוץ לצורך יצירת התוכן שלכם.

הנה 3 הסיבות המובילות:
1) אתם יכולים להתמקד בעסק שלכם מבלי לשבת שעות על גבי שעות על כתיבת תכנים.

2) יש לכם צוות מומחים שעובד על הפרויקט שלכם בכל רגע נתון.

3) אתם יכולים לקבל תוכן באיכות גבוהה יותר בעלות נמוכה יותר.


מהי כתיבה אינפורמטיבית?

כתיבה אינפורמטיבית היא סוג של כתיבה המעבירה מידע לקורא. ידועה גם ככתיבה הסברתית. כתיבה אינפורמטיבית יכולה לשמש למגוון מטרות, כגון ליידע את הקוראים על משהו שהם לא מכירים, ללמד אותם על נושא מסוים או לספק להם מידע כדי לקבל החלטה מושכלת.

 

מאמר אינפורמטיבי צריך לכלול את הרכיבים הבאים:

⭐ הקדמה חזקה על מנת ללכוד את תשומת ליבו של הקורא ולגרום לו להתעניין בקריאה נוספת.

⭐ הסבר מהו הנושא ולמה הוא חשוב.

⭐ רשימת נקודות המספקת סיכום מפורט של הנקודות העיקריות שהועלו לאורך המאמר.

⭐ מסקנה על מנת לסכם את הנאמר ולרתום מחדש את הקוראים שאולי הוסחו דעתם במהלך הקריאה.

כתיבה אינפורמטיבית היא צורה של כתיבה אקדמית המשמשת לספק מידע על נושא לקוראים. חיבורים אינפורמטיביים מוקצים לעתים קרובות כדרך לתלמידים ללמוד כיצד לכתוב חיבורים אינפורמטיביים ומאורגנים היטב.

 

מהם הסוגים השונים של כתיבת תכנים אינפורמטיביים?

תוכן אינפורמטיבי הוא סוג של כתיבה אקדמית שנותנת מידע על נושא לקורא. המטרה של חיבור אינפורמטיבי היא בדרך כלל ללמד אנשים על נושא מסוים או לספק להם מידע.

 

ישנם שלושה סוגים של חיבורים המסווגים כמאמרים אינפורמטיביים:

⭐ מאמר תיאורי.

⭐ מאמר קריינות.

⭐ מאמר טיעוני.

⭐ מאמרים נרטיביים: חיבורים אלו מאורגנים בדרך כלל באופן כרונולוגי והם מספקים תיאורים מפורטים של אירועים. לעתים קרובות הם מספרים סיפורים על אנשים, מקומות ודברים שהכותב חווה ממקור ראשון.

⭐ מאמרי תיאור: חיבורים אלה מספקים תיאורים של המראה הפיזי או תכונות אחרות של משהו או מישהו. הם מספרים לקוראים איך משהו נראה מבלי לספק מידע רקע רב על הנושא.

⭐ מאמרי הסבר: חיבורים אלה מספקים הסברים מפורטים על איך משהו עובד או למה משהו קורה בצורה מסוימת. לעתים קרובות הם משתמשים בעובדות כדי לגבות את הטיעונים והראיות שלהם כדי לתמוך בהסברים שלהם.

⭐ מאמרי טיעונים: סוגים אלה של חיבורים משמשים כדי להתווכח על נקודת מבט אחת.

 

האם עלי להשתמש בקול מגוף ראשון במאמר אינפורמטיבי?

ניתן להשתמש בקול מגוף ראשון במאמר אינפורמטיבי, אבל זו לא הדרך היחידה.

זה יכול להיות רעיון טוב להשתמש בקול מגוף ראשון אם אתה כותב על חוויה או דעה אישית. במקרה זה, חשוב לוודא שהקורא מבין שהניסיון והדעת שלך הם שלך. זה יעזור להם להבין את המידע טוב יותר ולהבין אותו.

 

אם ברצונך לכתוב חיבור אינפורמטיבי מבלי להשתמש בקול בגוף ראשון, ישנן כמה דרכים אחרות לעשות זאת גם כן:

⭐ אתה יכול להשתמש בקול מגוף שלישי על ידי התייחסות לעצמך כ”אני” או “הוא” או “היא”. זה עשוי להיות מקצועי יותר במקרים מסוימים.

⭐ אתה יכול גם לכתוב על עצמך בגוף שני באמירת “אתה”. זה פחות נפוץ מדרכים אחרות להצגת מידע במאמר אינפורמטיבי אך עדיין אפשרי.

 

מהם היתרונות של שימוש במתח במאמר אינפורמטיבי?

חיבורים אינפורמטיביים עוסקים במתן מידע. הם עוסקים בהקניית ידע ועובדות לקורא. לשם כך, על הכותב להשתמש בזמן מסוים על מנת להבהיר שהוא או היא לא מעלים ויכוח או מנסה לשכנע את הקורא בכלום.

חיבורים אינפורמטיביים משתמשים בזמן עבר מכיוון שהם מציינים מידע קיים. הם נכתבו וניתן לקרוא אותם בכל עת על ידי כל מי שרוצה לדעת יותר על נושא מסוים.

במאמר אינפורמטיבי, מטרת הכותב היא ליידע את הקורא על נושא מסוים. סגנון הכתיבה הוא לרוב מאוד רשמי ומובנה. הטון של חיבור אינפורמטיבי הוא בדרך כלל אובייקטיבי, בניגוד לסובייקטיבי במאמר משכנע. חיבורים אלה נכתבים בדרך כלל בנרטיב בגוף שלישי, כלומר הכותב אינו משתמש ב”אני” או “אנחנו” אלא משתמש ב”הוא”, “היא” או “הם”.

ישנם יתרונות רבים של שימוש במתח במאמר אינפורמטיבי. לדוגמה, זה יכול לעזור לשמור על הקורא מעורב ולשמור על תחושת מתח על ידי מתן מידע הדרגתי לאורך זמן. זה גם יכול לעזור לשמור על מתח מסוים על ידי מתן מידע הדרגתי לאורך זמן. יתרון נוסף יהיה שמתוח מסייע למנוע יתירות מכיוון שהוא מתמקד במה שקרה ולא במה שיקרה או עלול לקרות בעתיד.

(תוכן זה נכתב גם הוא על ידי מערכת ה-AI שלנו ושוכתב קלות)


איך יוצרים מאמרים ותכנים שיווקיים בקליק עם LazySEO?

ועכשיו, אחרי שנחשפת לתכני ה-AI שלנו אשמח להראות לכם איך יוצרים מאמרי AI ומפרסמים לינקים חיצוניים לאתר

מאמרי AI לדוגמא: